Borta bra, Hemma bäst!

Heej på er!
Kom hem igår kväll från Mallorca där det var 39 grader varmt kl 20.00 på kvällen och nu är jag i göteborg där min mormor och morfar bor och där det regnar som bara den(Har faktiskt längtat lite efter regn), Men dom har ialla fall internet anars skulle jag bli tokig (Har längtat så efter att få blogga)!

Men nu ska jag dela med mig lite av vad jag shoppade på min lilla resa, en hel det coola saker enligt min åsikt!

1. Ett par röda Espandrillos, använder dom konstant!


2. En parfym från Paco Rabanne. Jag ville ha en söt doft men inte lukta godis och då passade denna parfekt! ;-)


3. Ett par Pilotsolglasögon, jätte balla!


4. Två par Haremsbyxor, ett par mörk grå och ett par mörk gröna jätte sköna och snygga!


5. En begie kjol från mango,  väldigt enkel och stilren. Hittade ingen bild på den, men det här var det närmaste jag kunnde komma!


6. Två T-shirtar ser skit konstiga ut ångrar så att jag köpte dom ;-( och ett vitt linne, jätte sött!
Allting från Zara
 Linnet ser ungefär ur så här.

7. Ett oäkta silver armband med små rosor på, jätte sött och diskrit!
Kommer med en bild om några dar när jag kommit hem där min kamera är!

8. En brun Gucci plånbok (Kopia så klart)!
Kommer med bild senare.


Det var allt jag shoppade på Mallis!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 11:53:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0