Dagens köp!

Idag var det lite haltaskigt väder så vi åkte in till en liten stad som heter Simrishamn som ligger på Österlen. Vi har vårat landställe i närheten.

Men i alla fall så har jag jagat runt efter ett sött nattlinne och hittade ett! Vitt enkel och väldigt söt! Den fanns på rean i nån underklädesbutik där. Det känns nästan som ett andra skinn, kvalitén är underbar!


Och sedan köpte jag två små ljushållare för bara 10 kr styck, alltså extremt billigt! Lite prydnad bara.


Till sist så köpte jag en ungdoms bok som heter Tillsammans och är skriven av Denise Rudberg som är min favoritförfattare, min älsklingsfilm Forrest Gump! Den är så sjukt bra!, och ett Marimekko block i riktigt fina färger.


Kisses!

Kommentarer
Postat av: Dessiiy

Vill du ha ny bloggdesign? Eller en ny header?

Kom då in till min blogg och lämna en kommentar.



Mvh Camilla

2008-08-04 @ 17:28:24
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0