This is my favorite things!

Hejsan igen! Nu är barnvakningen över och ska ta och sova resten av dagen! Jag tror att det blev högst 3,5 timmar som jag sov inatt. Men kul har det varit ;)

Nu ska jag i alla fall tipsa om mina favoriter som jag har använt mig av i sommar.

1. Något som man måste vara extra försiktig med på sommaren är håret, det behöver mer vård än vad du tror! Det jag har innan jag går ut på stranden är Matrix Biolage Protective Hair. Det är som en solskyggsfaktor som man har i håret.
Inte en dag utan den!


2.Min älskade bodysplash från Victoria's secret i serien PINK. Den är fräsch, väldigt fräsch, riktigt fin flaska. Jag köpte den i NY på rean och med denna så fick jag en bodylotion och showercream. Man kan kanske inte hitta den nu, men det finns ju alltid liknande saker där.


3. Favoritnagellacket! Denna köpte jag i Österike, så det är ingen chans att du hittar detta i sverige. Märket heter Essence och är verkligen ett budget fynd! Jag älskar detta nagellacket och färgen är underbar!


4. Shiseidos mirakelrouge! Detta är min favoritrouge, man får en sådan underbar ton på kindbenen. I love it! Denna är absolut värd pengarna!


5. Två glitterögonskuggor från Make Up Store. Perfekt till fest och kan användas till mer än bara ögonskuggor.
Detta är mina favoritfärger, rosa och lila.


6. Man måste verkligen skydda sin hud när solen är som starkast! Då använder jag Niveas och Acos solskyddsfaktor. De är båda bra och ingen vidare dyrt pris heller. Jag använder solskyddsfaktor 15  för kroppen och 25 för ansiktet (eftersom jag hatar att bränna mig i ansiktet!).


7. Mina absolut älskade solglasögon från RayBan! RayBan Wayfarer är de snyggaste och bästa solglasögonen som jag någonsin haft! Du kan såklart köpa ett par liknande i budget pris. Äälskar!


Förlåt för jag inte har bloggat idag, men mitt internet suger för tillfället och det tar nästan 5 minuter för varje bild att läggas upp...

Men vad är din favorit produkt i sommaren?

Loove!


Här får ni en bild från idag :)


Kommentarer
Postat av: Melina

fina grejer :)

2008-08-03 @ 18:16:49
URL: http://mmelina.se
Postat av: Sanna A

OH NO!!! Det får INTE hända.. Jag ska ju upp till andra Sanna om 2 veckor då måste datorn med.. =) Vad var det för fel på din?



Kram Sanna A

2008-08-03 @ 18:16:53
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Stämmer bra faktist :)

Fina stuff!

2008-08-03 @ 18:26:27
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: MATILD

bra och snygga grejor :D

2008-08-03 @ 18:28:38
URL: http://jagmatildah.blogg.se/
Postat av: Sanna A

Sv: Jag tror inte att jag skulle ha lämnat in den efter allt vad folk säger.. Men imån så ska jag ringa och hota dom.. Tror du att det fungerar?





Kram Sanna A

2008-08-03 @ 20:59:46
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0