Förlåt för dålig uppdatering!

Hejsan! Jag vet att vi har varit extremt dåliga på att uppdatera, men bloggen är absolut inte bortglömd! Kan börja med att säga att jag har varit i NY, vilket var otroligt härligt! I love it, verkligen! det blev tyvärr inte så himla mycket shopping för att då var jag olyckligt pank. Men idag var det min sista dag at work, så äntligen så har jag lyckats kamma in lite money.

Idag var jag på slutrean i stan och var visst tvungen att köpa ett par sista minuten skor som jag ska ha till en fest, ett par rätt vanliga svarta pumps från dinsko för 99 kr. Det var tänkt att jag skulle ha ett par Beatrix Ong skor, men jag har beställt dem på nätet och kommer inte förens 5 dagar efter festen.

Klockan är ändå lite väl mycket för att jag ens ska kunna tänka, men imorrn kommer det upp några inlägg.

Ha det bra än så länge!


En lagon trött Sara...

Beatrix Ong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0