Hemma från Landet!

Har varit på mitt land med några vänner och till min stora besvikelse så fanns det inte internet av något slag. Men i alla fall så var det rätt härligt att kliva upp på morgonen och ta sig ett dopp och sedan åka ut med båten en sväng. Och vi fiskade igår och hade otroligt mycket tur så vi hamnade precis där ett jättestort stim med strömmingar. Jag räknade nästan alla jag fiskade upp och det blev ca 170 strömmingar! Tro det eller ej, men det är sant.

Midsommar planeringar: Inställt. Men gissa vad! Jag ska till New York!!!! YES, jag åker imorrn. Men det är bara en sak som stör mig så himla mycket... Min kamera, den kommer ju inte förrens den 25, hoppas att jag får låna någon av mina kompisars kamera.

Kommentarer
Postat av: Elin Marnfeldt

När är du hemma igen, älskl? (LL)

2008-06-21 @ 13:30:19
URL: http://elinmarnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0