Klänning

JAAAAA! säger jag bara! Jag fick precis reda på att jag har kommit in på den danslinjen som jag alltid har försökt komma in i. Och nu har jag lyckats, jag är verkligen så nöjd, och att vi nu också har kommit in på "Mest aktiva" listan gör mig bara mer gladare. OCH att jag har lov imorrn, och om det inte regnar så kanske vi ska grilla. Men är grillning typ förbjudet nu eller?

Hittade denna söta klänning från Lindex som är lite Pucci inspirerad som många andra klänninga från Lindex är. Visst är den gullig!?


Snart kommer jag också med dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tänka mig det. Höllviken, Falsterbo & Skanör är Sveriges egna riviera haha :)

2008-06-12 @ 16:25:39
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, rolig fröken

2008-06-12 @ 16:39:02
Postat av: Elin Marnfeldt

"Kan tänka mig det. Höllviken, Falsterbo & Skanör är Sveriges egna riviera haha :)"



Weeah, ja. Jag håller med. Lätt. Eftersom jag själv är Näsetbor. (Skanör-Falsterbo-Höllviken) Wihh. Men Sara, ein svei drei Fuck die polizie. Skit samma, bara ni inte eldar upp Lidingö, så går det nog bra att grilla. (Y) Tummen upp för er blogg, go girl. <3

2008-06-13 @ 11:36:44
URL: http://elinmarnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0