Sommaren.

 Jag kan börja med att berätta att jag inte kunde hålla mitt löfte att vakna halv 11, typiskt mig. Jag vaknade inte ens när alarmet gick. Så nu börjar jag bli lite orolig om jag i så fall kommer vakna imorrn, måste gå upp 6.40 för att vi ska på något trist studiebesök på Dagens nyheter imorrn. Innebär att jag också måste göra matsäck tills imorrn. SUCK! Jag har nyligen kommit på att jag har tröttnat på skolan rätt mycket nu, så skolavslutningen blir min räddning.
Men denna dagblir nog den härligaste i maj, 28 grader är ju inte så dåligt :).

Sätter in denna härliga bild, en sådan sommar tackar man inte nej till.
image344

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman, det är Juni. :)
Hahaha.

2008-06-01 @ 21:45:22
Postat av: Sara

Ah, just det! har inte "vant mig än" :)

2008-06-01 @ 21:55:49
URL: http://emresfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0