Svimma!

För ca 3 månder sen råkade jag bita mig i tungan och då kom det upp någon slags stor blås grej på tungan!
MEN DEN SMITADES INTE!
Ialla fal fick jag tid i morse att ta borta den! jätte bra eller hur täkte ja. men vist var det bra att ta bort den men det var bar det att dom skulle operera bort den lilla grejen! först skärde dom bort den sen syde dom i hop den igen alltså sy på tungan lite läbigt tycker jag. men jag fick bedövning i tungan som tur var!

Sen när allting var klart så SVIMMADE jag för att jag hade varit så nervös innan!

Så det var min dag nu ligger jag bara och slappar framför TVn och bloggar lite, ska sennare försöka äta något om det går min tungar är som ett stort blå märke :(

Kommentarer
Postat av: Sara

Å, fy ! Stackare ! Hoppas du snart mår bättre !

2008-06-17 @ 15:42:24
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0