Väska

Idag när jag skulle leta efter ett par skor hittade jag ett mammas gamla väska en Mulberry, den har en väldigt stark orange färg så den lyste upp hela klädkammaren, brukar inte vara där inne så ofta, det är mest saker från när jag var liten där.
Men i alla fall så provade jag den och den var faktiskt väldigt snygg man kände sig riktigt fräsch och sommrig!
Och gissa vad jag hittade i den ett lipgloss från Lancôme fast det var en väldigt stark rosa färg och jag är inte säker på det är min färg, men det var faktiskt väldigt fint finare än jag trodde. Men som vanligt kommer min gamla vanliga otur det var gammalt dock inte lika fräscht!

Denna model fast orange


Kommentarer
Postat av: sara

Snygg väska!

2008-06-10 @ 18:29:47
URL: http://saralll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0