Äntligen Emres!

Denna vecka har det varit fullt upp för mig (hittills) och har inte haft så mycket tid för bloggen, även om jag älskar att blogga. Statistiken har skunkigt lite... Men har äntligen en halvtimma att blogga lite. Det var ju mycket skönare förra veckan (då jag var sjuk) som jag kunde skriva precis när jag ville.

Men idag har vi tränat till modevisningen i skolan ( inte så jätte glamoröst) och är rätt nöjd med mitt plagg hittils. Kom precis på att plagget inspireras lite av Filippa K. Men nu ska jag sluta babbla om dessa ointressanta saker...

Imorrn ska jag ta en titt i stan igen, och vill så gärna få tag i en blommig sommarklänning, H&M har ju de bästa kapen, men det är riktigt svårt att få tag i dem. Men min favorit klänning är endå denna.
image265
Har också varit inne på Style By stars, och de har så söta saker! Inte så värst dyrt heller!  Kolla bara in denna söta klänning!
image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0