Oinlagt inlägg från i lördags

Hej alla! idag har vi varit i stan, så vi har inte hunnit skriva så mycket. grejen är att vi är upptagna hela kvällen så i våra "pauser" så skriver vi lite :). men inte kom vi tönhänta, utan lite småprylar fick vi med oss.
Har försökt att få tag i ett par gladiator skor, men slutsålt överallt! UNBELIVEBLE! Var också kaos på HM. Antar att alla också försökte att hitta den perfekta sommarklänningen... Fick i alla fall tag på en fin bikini. Försöker att ladda över bilder från kameran, stör mig riktigt mycket på att det inte funkar.
image249
Sött halsband från Guldfynd, 70 kr.

image250
Läppsyl från Kicks, 55 kr.

image251
Sött och färgglatt armband, 59 kr (tror jag)

image252
Bikiniöverdel från H&M, 98 kr.

image253
Vit cardigan från Gina Tricot(Sorry madde, men den hängde helt oskydig och till stora förvåningen en XS), 74 kr.

image254
Snygga armband från H&M, 59 kr för alla tillsammans.

image255
Och mina favorit tidningar! BILD; HM Magazine, Elle.

image256
Vit och blommig, vippig kjol. PRECIS vad jag har letat efter! Underbar va? Gina Tricot, 129 kr.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Sara

söt kjol!

2008-05-19 @ 20:28:39
URL: http://sasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0