Tidningar Tidningar Tidningar!

Sjuk idag igen! I värsta fall har jag typ bihåleinflammation och måste äta penecilin. Hoppas verkligen att det bara e någon hård förkylning som jag har åkt på. Men efterson jag sitter hemma och inte gör någonting så kan det ju vara kul att blogga. Kanske låter trist men precis så satt jag och kollade igenom Veckorevyn ( som jag har läst 6 ggr under de två senaste dagarna när jag har varit sjuk :S). Kanske kunde man göra ett inlägg om tidningar, till exempel vilka som är bäst och sånt? Vad tycks? Det skulle vara extra kul om det var du som bestämde det också. Kommentera och rösta på din favvotidning ( behöver inte vara någon av dem nedanför)
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0