då det mörknar och blir kallt.

Så, äntligen dags för lite höstshopping! Jag har alltid älskat sommaren, men hösten känns alltid så härligt. Då har jag averkligen fått nog av sommaren.

Jag vet att jag har varit usel på att blogga, men hoppas att det sätter igång igen.

I alla fall så har jag spanat in dessa snygga köp inför hösten- Vad tycks?


Kappa från H&M. I år satsar jag nog mest på något väldigt enkelt. H&M har ju alltid det bästa!

-eller-
Franigt! Jag älskar fransar! Dessa underbara boots från Urban Outfitters. Antingen svart eller brunt,
vad tycker du?


Vem vill inte ha en riktigt grovstickad mysig cardigan? Detta är de mest användbara plaggen, så snygga och så skönt. Denna är också från H&M


Ett par nya jeans. Ett måste eftersom jag använder jeans väldigt ofta. Ett par som håller länge och är snygga. Jaa, som True Religion jeans. Har redan köpt dessa, men de var för stora. Så nu är dem på inlämning. Bara jag som är helt fast vid True Religion? Helt underbara!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Josiee

jaaa:) vilka kläder har du från hennes tidigare?:)

2008-09-10 @ 18:46:04
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Ida Björck

svar: tack :)



fina kläder där :)

2008-09-10 @ 18:56:04
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Josiee

Åhh av fint:) jag ska in och jaga klänningen tror jag:D

2008-09-10 @ 19:08:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0